Årets Visma eAccounting Partner 2020
Når OM Regnskap får utmerkelsen som årets partner for andre året på rad, er det en flott anerkjennelse og et tydelig signal på at vi har gjort mye rett og at det er lagt ned en betydelig innsats fra ansatte og ledelse. Det er selvfølgelig svært motiverende for videre innsats og satsing i tett og godt samarbeid med Visma eAccounting som systemleverandør.
Vårt fokus vil fortsatt ligge på hvordan vi kan gi kundene våre de mest effektive og gode løsningene som gir dem oppdatert oversikt og forståelse for egen økonomi og drift. Vi skal levere tjenester innen regnskap og rådgivning med kvalitet, service og engasjement som skal bidra til økt verdiskaping for kundene våre.
Bransjefokus
OM Regnskap har store kundegrupper innen det som kan defineres som 3 hovedgrupper og innen disse har vi kompetanse og erfaring som gjør oss attraktive.
Mange av kundene våre i Visma eAccounting er knyttet til vår satsing på Frisør- og velværebransjen. Vi har også kunder i dette systemet innen blant annet butikk-, kafe- og serveringsvirksomhet samt håndverkere.
Vi har ellers, som mange andre etablerte byråer, en kundeportefølje som favner det meste av norsk nærings- og organisasjonsliv.
De tydelige bransjesatsingene våre er knyttet til hovedkategoriene: Frisør og velvære, Bygg og anlegg og Maritim virksomhet.
Å spille kunden god
OM Regnskap har som mål å være den foretrukne samarbeidspartneren i regionen. Det viktigste er å levere tjenester av høy kvalitet og som avtalt til kundene våre. Vårt mål er å spille kunden god slik at kundene våre har det beste utgangspunktet for å lykkes med sin virksomhet.
Vi bygger på fag- og bransjekunnskap og bryr oss om kundene våre. Relasjonen til kunden er viktig for oss og hos OM Regnskap får kunden en egen kontaktperson. Som kunde hos oss har man stor grad av fleksibilitet i forhold til hvordan vi skal samarbeide og det styres av kundens behov og ønsker.
Godt omdømme
Vi tror på å levere tjenester med høy grad av kvalitet, service og engasjement til kundene våre og at det vil gi oss fornøyde kunder og slik bidra til å bygge et godt omdømme. Et godt omdømme er en viktig inngang for å tiltrekke oss kunder og flere dyktige ansatte.