Vi har tatt utgangspunkt i at alle ønsker å ha en god opplevelse når vi er kunder et sted og har tenkt litt omkring hva det er som gir oss en god kundeopplevelse.
I OM legger vi til grunn at vi skal gi deg som kunde en skikkelig god opplevelse av å være kunde hos oss.
Vårt hovedmål er å hjelpe deg som kunde til å gjøre det best mulig.
Hva vi vil ha og forventninger
Fra den bedriften og de ansatte som skal levere oss tjenester eller varer, ønsker vi at:
- man får tillit til den man skal samarbeid med, at denne er dyktig og pålitelig.
- man er interessert i, opptatt av og forstår våre behov.
- den man skal få hjelp av er tilgjengelig og at man får hjelp kjapt og effektivt.
- man blir sett av, og trives med den man samarbeider med.
- kommunikasjonen glir fint, er hyggelig og man forstår hverandre.
- vi føler oss viktig som kunde.
- vi får hjelp og videre oppfølging etter behov.
- det gis alternativer og forslag.
- det ikke er press om å kjøpe mer enn man har behov for.
- det lille ekstra er tilstede, at man viser ekte interesse, bryr seg og leverer som avtalt og kanskje litt mer enn forventet.
- den vi samarbeider med har oversikt og kontroll over kundeforholdet.
Vi håper at din erfaring som kunde hos oss er i tråd med det aller meste av dette.
Vi vil veldig gjerne høre fra deg om hvordan du opplever å være kunde hos oss og hvordan vi eventuelt kan bli en enda bedre samarbeidspartner for deg.
Ring meg på mobil 932 45 454 eller send meg en mail på vibeke@om-regnskap.no
Hilsen
Vibeke
Daglig leder