Cookies

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innhold og gi deg en bedre brukeropplevelse.

Smart regnskap, helt enkelt

Frisør og velværebransjen kjennetegnes av stor arbeidsbelastning i hurtig tempo, samt et presset prisnivå. Derfor er det ekstra viktig for deg som driver frisørsalong å ha fokus på områder som kan lette utfordringer knyttet til nettopp arbeidssituasjon og prispress.

Regnskap i skyen

Få full oversikt med daglig oppdatert regnskap. Du får større forståelse og eierskap til dine resultater og din drift med skybasert regnskap.

Smarte integrasjoner

Vi har en skreddersydd løsning for deg som integreres med banken, betalingsløsninger og smarte bransjemoduler for en effektiv hverdag.

Effektive løsninger

Effektive løsninger er kostnadseffektivt. Med smarte digitale løsninger og automatiseringer reduseres tidsbruken.

Bruk tiden der du er best

Vi vet at regnskap må være enkelt. Derfor bruker vi regnskapsprogram som forenkler oppgaver gjennom smarte funksjoner og automatisering. Her får du alt på ett sted, og samarbeider lett med oss i skyen.

  • Lønn og A-melding

Systemet er enkelt å bruke, og ved at fakturaer nå går direkte inn i systemet sparer vi tid. Er det noe vi lurer på ved programmet, er OM Regnskap flinke til å hjelpe og forklare for oss.»

Silje Lovise Kaldheim, Mint Hårdesign
Les kundehistorie

Kom i gang i dag

Det er ikke så vanskelig å bytte regnskapsfører som en kanskje tror. Kontakt oss for et tilbud, så hjelper vi deg i gang med nytt regnskapssystem, tilpasset dine behov.

Pakke 1

Liten

0-2 ansatte

Inkluderer følgende:
Systemer
  • Tripletex
  • Integrasjon mot kasse og bank
Tjenester
  • Kontroll og avstemming
  • Opplæring og support
  • Hjelpevideoer
Fra 1 990,-
/per mnd*
*Oppstartskostnad fra 6 000,-
Pakke 2

Medium

3-10 ansatte

Inkluderer følgende:
Systemer
  • Tripletex
  • Integrasjon mot kasse og bank
Tjenester
  • Kontroll og avstemming
  • Opplæring og support
  • Hjelpevideoer
Fra 2 990,-
/per mnd*
*Oppstartskostnad fra 6 000,-
Pakke 3

Vekst

11+ ansatte

Inkluderer følgende:
Systemer
  • Tripletex
  • Integrasjon mot kasse og bank
Tjenester
  • Kontroll og avstemming
  • Opplæring og support
  • Hjelpevideoer
Fra 6 990,-
/per mnd*
*Oppstartskostnad fra 8 000,-

Pris årsoppgjør:  Enkeltpersonforetak: kr 5 000,- / Aksjeselskap: kr 7 000,-

Ofte stilte spørsmål

Bør jeg velge AS eller EPF som organisasjonsform?
Hvordan beregnes feriepenger?
Hva er oppbevaringstiden for bilag?
Kan jeg kjøpe rådgivning uten at dere er min regnskapsfører?